Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Blog OhDuit Dalam Proses Penambahbaikan

Hi semua....

Maaf ye blog saya masih dalam proses penambahbaikan selepas saya menukar theme blog saya yang lama kepada template yang baru. 

Ini hasil respon anda semua yang blog saya sebelum ini sangat lambat loading. Terlampau banyak iklan juga. 

Jangan bimbang saya tak marah. Malahan saya berterima kasih atas pendapat anda.

Saya terima kritikan anda dengan hati terbuka dan akan cuba perbaikinya untuk kebaikan bersama.



Harap bersabar untuk complete perubahan sepenuhnya. Terima kasih sekali lagi.

Dah join belum Jobdirumah???

Kalau belum boleh fikir-fikiran sejenak. Klik laju-laju => Jobdirumah.

Ily Amalina: "Bodoh tak dapat diajar, pandai tak dapat mengajar"
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah