Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Jobdirumah- Lagi Testimonial dari Ahli Jobdirumah

Artikel dibawah ini saya copy dari email Jobdirumah ya.

Jobdirumah[dot]com mengharapkan anda sihat sentiasa bersama keluarga tercinta. Sejak tahun 2001, pihak Jobdirumah telah berjaya membantu lebih daripada 10,000 rakyat Malaysia yang ingin mencari pekerjaan sambilan di rumah melalui bidang online freelancing.

Mereka - mereka ini menjana antara USD$10 - USD$1000 setiap projek yang berjaya di siapkan mengikut permintaan majikan atau client mereka. Malah ada di antara mereka yang berjaya mendapat melebihi USD$3000 sebulan bekerja dengan beberapa majikan berbeza pada masa yang sama.

Jobdirumah- Testimonial dari Ahli Jobdirumah



**************sila klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**********************


Untuk membaca testimoni yang di kongsikan oleh ahli Jobdirumah[dot]com, sila anda melayari link di >> Jobdirumah.com

Apa itu online freelancing? 

Ok, setiap kerja atau projek yang boleh di lakukan melalui komputer sama ada PC, Laptop atau mungkin tablet & di transmit melalui internet boleh di kategorikan sebagai online freelancing. Dalam erti kata lain, semua kerja yang di lakukan mengunakan komputer seperti data entry, admin asst, customer service, accountant hingga ke software developer boleh anda cari untuk permohonan.

Ily Amalina: "Sudah terang lagi bersuluh"
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah