Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Penulis blog Oh Duit!!!

srikandi islam

Assalamualaikum buat muslimin dan muslimat serta Salam Sejahtera pada pengunjung blog Oh Duit! Alhamdulillah diberikan peluang dari Allah untuk terus bernafas dan menempuh tahun 2013. Sempena awal tahun 2013 ini saya ingin menceritakan serba ringkas mengenai diri saya.

Saya hanya salah seorang Hamba Allah yang sedang berusaha untuk memperbaiki diri ke arah menjadi wanita Solehah. Demi mencari keredhaan pencintaku Ilahi. Semoga dipermudahkan segala urusan hambaMU ini Ya Allah. Di laman media sosial ini saya lebih selesa dikenali dengan nama pena saya, ILY AMALINA. Panggilan mesra KAK ILY.

Saya mula terjebak dalam dunia blog selepas saya suka-suka mencari kerja sampingan dikala kesunyian jadi anak perantauan di negeri orang. Ketika itu saya mencari kerja sampingan lebih atas dasar untuk mengisi masa lapang. Ketika saya asyik mencari maklumat mengenai kerja sampingan itulah titik tolak saya mengenali beberapa blog lain.

Alangkah indahnya bila mana artikel yang dikongsikan oleh mereka (blogger) memberi manfaat kepada manusia sejagat yang lain. InsyaAllah artikel yang bermanfaat itu bak terima pahal berterusan seperti sistem MLM.

Permulaan dari sana, saya mula tertarik untuk mempelajari selok-belok bina blog. Terima kasih pada semua artikel blogger yang banyak membantu saya sehingga saya mampu mendirikan sebuah blog dan insyaAllah bakal membina blog-blog yang lain.

Saya seorang pemalu dan lebih suka silent readers saja di blog lain dan bukan stalker ye. Harapnya kehadiran saya dalam blog ini dapat diterima dan memberi manfaat pada yang lain.

Salam ukhwah fisabilillah dari saya ILY AMALINA....

***Bertindak Guna AKAL Bukan Perasaan***
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah