Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Kenangan Terima Komisen Pertama dari Jobdirumah

Pertama sekali.. Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi.. Akhirnya saya berjaya terima komisen pertama dari kerja jobdirumah.

Pengalaman saya pernah give up kerana tidak mendapat sebarang hasil setelah bayar RM50. Salahnya saya tak take note panduan yang diberikan jobdirumah kerana saya malas nak baca dan tengok video.

Kemudian saya buat keputusan untuk buat sebuah blogspot selepas tertarik ketika cari maklumat berkenaan program jobdirumah di blog lain.

Permulaan saya mendaftar jobdirumah ialah selepas saya membaca artikel di blog cik tom; Kerja Sambilan Dari Rumah (Part Time) 



Alhamdulillah walaupun lambat 2 bulan baru cik tom ni balas email saya tapi email tersebut telah bagi satu semangat baru kepada diri saya.

Bersyukurnya saya akhirnya usaha saya berhasil terima bayaran hasil kerja Jobdirumah.

Terima kasih Allah dan jobdirumah yang telah memperkenalkan saya dengan peluang pekerjaan sambilan dari rumah.

====================================================================== 

Anda yang berminat masih ragu-ragu lagi ye? Fikir masak-masak kerana apa-apa keputusan di tangan anda. Kalau nak survey boleh tengok dengan klik>> Jobdirumah
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah