Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Jobdirumah- Contoh- Contoh Tugasan Kerja Di Rumah

Hi!! Minggu lepas saya ada bersembang dengan seorang kawan saya mengenai Jobdirumah;

Kau tahu tak apa-apa pun pekerjaan yang di lakukan mengunakan komputer dan dalam bentuk softcopy boleh di buat dari rumah dan di hantar ke mana sahaja seluruh pelusuk dunia melalui internet. Melalui kemudahan internet lajur lebar yang semakin pantas kita tidak perlu lagi hadir ke tempat kerja & di jangka dalam tempoh 5 - 10 tahun akan datang trend ini akan terus mendapat sambutan dan di guna pakai oleh syarikat - syarikat di seluruh dunia. Sekarang yang paling HOT ialah kerja sambilan online yang JOBDIRUMAH.

Kawan saya bertanyakan saya;

Entah aku biasa online layan facebook dan email je. Apa contoh tugasan kerja or job dari Jobdirumah tue?? Mudah ker??

Saya jawablah;

InsyaAllah mudah kalau ko tau dan ikut teknik yang betul. Setiap hari pihak Jobdirumah akan mengirim senarai kerja-kerja daripada syarikat/ majikan terus ke email. Antara contoh-contoh kerja ialah seperti memasukkan maklumat ke dalam pengkalan data, mengumpulkan maklumat, laporan, artikel, proposal, pengiklanan, penterjemahan, mereka bentuk grafik, pembangunan laman web, facebook & twitter manager, komen page dan group facebook, pekerja kaji selidik dalam talian, penulis blog part time dan pelbagai jenis kerja lagi.

Kawan saya masih tidak berpuas hati dengan jawapan mulut saja;

Tapi aku kan baru tau. Aku belum daftar Jobdirumah lagi. Mana nak dapat email bagai? Ko tunjuklah gambar contoh kerja tue kat aku. Bagi aku lagi percaya dan yakin dengan kerja ko cakap tue (Jobdirumah).

Saya jawab;

Ok... nanti senang aku buat artikel dalam blog aku je. Dah siap aku share linknya kat wall facebook kau.

Oleh sebab itu..... saya kongsikan gambar contoh tugasan kerja di rumah buat kawan saya dan juga anda.

Antara contoh-contoh kerja yang ditawarkan..............






Kalau anda lihat pada gambar, terdapat pelbagai jenis kerja @ job dari Jobdirumah  Anda pilih kerja bersesuaian dan bida mengikut kelebihan pada diri anda.

Dah berjaya dalam bidaan, siapkan kerja sebaiknya. Dah selesai submit pada majikan. Kalau berpuas hati majikan akan bayar.




Ada job yang susah dan juga ada kerja yang mudah bersesuaian dengan gaji yang diberi. Kita kena pandai pilih yang bersesuaian dengan kemampuan diri.

Jadi apa pendapat anda? Mudahkan?

Anda yang berminat boleh lihat penerangan jobdirumah, testimonial, senarai contoh kerja yang di tawarkan terus di website>> Jobdirumah.

Ily Amalina: "Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian, bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian."
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah