Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

BUKTI Projek dan Pendapatan Hasil dari Jobdirumah [2]

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.......

Anda dah tengok artikel BUKTI Projek dan Pendapatan Hasil dari Jobdirumah [1] yang saya sudah kongsikan dalam artikel di blog saya??

Kalau belum? Jom klik laju-laju untuk tengok>> BUKTI Projek dan Pendapatan Hasil dari Jobdirumah [1].

Saya agak walaupun dah tunjuk hasil yang saya dapat dan juga hasil dari wawa dapat. Tapi masih ramai tidak percaya juga. So, saya nak tunjukkan lagi bukti projek Jobdirumah yang telah berjaya dibida oleh seorang lagi ahli jobdirumah yang hebat! Bukti projek kerja dirumah ini ialah Siri ke 2 dari screenshot blog lain.

Ini bukti screen captured projek hasil Panduan Jobdirumahdari saudari Sya.. Based on her blog, mostly 2years since sya bekerja dari rumah. Memang seronok saya baca blog sya. Best kan kerja kat rumah je. Tak perlu rush bangun awal untuk elakkan traffic jam. Kadang-kadang saya terpaksa solat Subuh di ofis hanya nak elakkan jam lambat datang ofis. Sedih memang sedih.

Cuma kalau kerja sambilan di rumah ini kita kena pandai manage masa in between work and also life with family. Kalau bujang lagi memang senang. Hasil dari sya dapat income bida kerja kan lagi tinggi dari saya yang makan gaji hari-hari. itu salah satu semangat saya bida dan lakukan kerja sampingan.

Alhamdulillah setakat ini saya dah berjaya buat beberapa projek kecil. Saya memang target buat kerja at least 1 projek sebulan. Doakan semoga saya berjaya dengan target saya untuk Jobdirumah ye.

====================================



*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************

Apa yang you guys lihat diatas ialah excel spreadsheet. Ini adalah project online yang mana syarikat memberi access ke web mereka dan apa yang perlu lakukan ialah memasukkan semula membership details yang diberikan ke dalam online form yang telah disediakan. Projek ini telah disiapkan dalam masa 5 hari dengan bayaran USD500.

**“Sorry, Sya kene crystallized details dan tak boleh nak enclosed online form tu.


*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************

Ini projek kegemaran Sya, dan projek berterusan yang Sya terima setiap bulan, dimana Sya perlu re-type scan document atau PDF file yang diberi ke MS Word. Projek ni still dalam  finishing proses, if you can see, PDF file yang Sya terima tu ada lebih kurang 600pages (Point 1), setakat ini Sya dah pun completekan 75% (Point 2). Syarikat terlibat dalam projek macan ini biasanya adalah publisher company.

Untuk job ni Sya ambil upah USD20 per 1000words dan bukan per book/project, so Sya dapat untung lebih dari job bids biasa yang dioffer di jobsite (you guys boleh calculate sendiri berapa Sya dapat dari Point 2 yang Sya bulatkan tu).

Oleh Sya- http://lieisya.wordpress.com


====================================

Dah 2 bukti saya tunjukkan dari wawa dan juga sya. Itu anda belum kira lagi bukti dari pendapatan yang saya sendiri kongsikan di sini.

Masih ragu-ragu?? Anda masih rasakan saya dan rakan-rakan lain yang asyik share gambar income tue menipu??

Terserah pada anda. Saya tiada rugi apa pun.

Pada yang rasa ubah fikiran nak mendaftar sila dapatkan maklumat lanjut pendaftaran di>> Jobdirumah.

Senyum Kambing, Bisik-bisik: "Alang-alang penyeluk pekasam, Biar sampai ke pangkal lengan"

Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah