Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

BUKTI Projek dan Pendapatan Hasil dari Jobdirumah [1]

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Terima kasih pada yang sudi berkunjung ke blog saya atau mungkin tersasar ketika mencari maklumat mengenai kesahihan Jobdirumah.

Ramai yang tertanya, jobdirumah ni tipu ke? Jobdirumah scam? Mana bukti jana duit Jobdirumah?

Saya nak kongsikan bukti yang memang jobdirumah ini betul! Jobdirumah bukan scam seperti yang diperkatakan dalam sesetengah forum yang saya jumpai sebelum menyertai jobdirumah.

Ini ialah screenshot pendapatan dari akaun paypal.

====================================

BUKTI Projek dan Pendapatan Hasil dari Jobdirumah


*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************



*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************

Ini bukti pendapatan yang saya terima melalui latihan Jobdirumah. Dan Yes! Korang WAJIB kena ade Paypal untuk menerima bayaran daripada company international or individu bergantung pada siapa yang menawarkan pekerjaan kepada anda. Tak tahu ape tu Paypal? Sebab tu kena join :) Semua dah diterangkan dalam latihan..

Ini pendapatan saya membuat website dan install  plugin dalam website. Pendapatan bukanlah fixed so lain orang lain service lain pendapatan korang akan dapat bergantung kepada pihak yang mengambil anda bekerja. Saya nasihatkan korang bermula dari bawah dulu :)

Maaf nama majikan saya dan email majikan terpaksa di blank kerana privacy. Ini saya mengunakan 2 email dalam 1 akaun Paypal. Sebab tu ada 2 beza email disana.

Oleh Wawa Takizawa- http://jobdirumah-saya.blogspot.com/

====================================

Hari ini terbukti memang ternyata Jobdirumah bukan scam seperti yang diperkatakan oleh segelintir orang. Apa yang diterangkan oleh Jobdirumah sememang betul wujud pekerjaan yang ditawarkan di internet. Mereka senaraikan syarikat luar negara (worldwide) untuk bekerja bersama mereka dan dibayar dalam matawang USD.

Jadi korang tunggu apa lagi ye? Nak tengok banyak lagi bukti lain lagi baru nak join?

Kalau anda amalkan sikap sebegitu sampai bilaa pun anda tidak akan mula lakukan kerja apa-apa pun bukan sahaja program jobdirumah. Nasihat saya buatlah solat istikharah untuk permudahkan Allah tunjukkan pilihan jika anda masih ragu-ragu ye.

Sebelum itu, mungkin lagi bagus anda survey terlebih dahulu keterangan lanjut di website--->> Jobdirumah.com

Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah