Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Komisen Terkumpul Jobdirumah Bulan Mei+ Jun 2012

Artikel mengenai Jobdirumah lagi. Saya nak buat rekod berapa jumlah komisen yang saya terima dan terkumpul pada bulan Mei dan Jun 2012. Komisen pertama saya ialah pada akhir bulan Mei kerana saya join pada pertengahan bulan Mei. Manakala komisen kedua sehingga kelapan ialah komisen yang saya terima sepanjang bulan Jun 2012.


Anda boleh rujuk list post artikel yang saya pernah buat di dalam blog ini untuk setiap komisen yang diterima sepanjang bulan Mei + Jun 2012.
  1. Terima Komisen Pertama dari Jobdirumah 
  2. Terima Komisen Kedua dari Jobdirumah 
  3. Terima Komisen Ketiga dari Jobdirumah 
  4. Terima Komisen Keempat dari Jobdirumah 
  5. Terima Komisen Kelima dari Jobdirumah 
  6. Terima Komisen Keenam dari Jobdirumah
  7. Terima Komisen Ketujuh dari Jobdirumah
  8. Terima Komisen Kelapan dari Jobdirumah
Berapa jumlah kesemua bayaran yang saya terima??

Saya tak nak sebutkan tapi anda boleh kira sendiri berapa jumlah kesemua bayaran yang diterima berdasarkan artikel saya.

Terima kasih sudi berkunjung ke blog saya. Jika anda yang kacak dan cantik nak cuba dapat duit macam saya boleh terus ke website ==> Jobdirumah.

Ily Amalina: "Tepuk dada tanya selera"
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah