Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Terima Komisen Kedua dari Jobdirumah

Saya terima lagi komisen kedua dari Jobdirumah  Rasa gembira sangat hanya Allah je yang tahu. Dah pulang modal RM30 yang saya daftar sebelum ini.

Total RM20+ RM20= RM40.
*Saya dapat untung lagi RM10.

Alhamdulillah sangat beryukur atas rezeki ini.


*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************

Semoga saya boleh dapat komisen seterusnya dari Jobdirumah. Jadi anda semua ini satu bukti yang jobdirumah memang betul Jobdirumah bukanlah scam seperti yang diperkatakan sesetengah pihak dalam forum saya jumpa sebelum ini.

Siapa yang cakap Jobdirumah itu SCAM ialah mereka yang malas nak berusaha untuk berubah. Jangan kerana anda GAGAL anda terus cop jobdirumah ialah scam dan menipu. Sehingga menyekat peluang orang lain untuk mencuba.

Ingatlah Allah menyuruh kita berusaha bagi mendapatkan sesuatu selain berdoa pada Allah. Jika anda hanya baca dan melihat saja. Adakah itu dinamakan berusaha??



Ily Amalina: Manusia yang hanya banyak bercakap tanpa tindakan seumpama pokok yang langsung tidak berbuah.
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah