Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Terima Komisen Kesembilan dari Jobdirumah

Apa khabar anda semua? Harap sihat dan ceria-ceria selalu hendaknya.

Anda dah tengok artikel saya mengenai Komisen Terkumpul Jobdirumah Bulan Mei+ Jun 2012? Kalau belum saya syorkan anda untuk singgah baca artikel tersebut juga ya.

*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************

Alhamdulilllah beryukur sangat-sangat. Hari ini lihat inbox email saya ada notifikasi dari Maybank bahawa komisen kesembilan saya telah dimasukkan sebanyak RM80!!

Alhamdulillah dalam ujian yang saya banyak tempuhi baru-baru ini, Allah murahkan rezeki saya pula dengan pekerjaan sampingan saya. Ya betul la seperti diperkatakan bahawa Allah tidak akan menguji umatNYA lebih dari kemampuan. Senyum.. Syukur..syukur...

Kepada sesiapa yang mahu mencuba Jobdirumah. Boleh buat pendaftaran seperti langkah berikut:

1. Daftar Jobdirumah
2. Buat bayaran pendaftaran hanya sekali seumur hidup
3. Isi borang untuk bukti transaksi bayaran
4. Dapat email id dan password dari Jobdirumah dan ikut arahan yang diberikan.
5. Baca panduan yang diberikan dan sila fahamkan.
6. Mohon kerja yang diberikan terus pada email atau senarai kerja di website jobdirumah.
7. Mesti pandai bida dan boleh buat kerja dipohon.
8. Senyum terima bayaran.

Ily Amalina: Boleh rajinkan diri untuk promosi program affiliate Jobdirumah sebagai satu bonus.
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah