Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Terkini Jobdirumah.com daftar jadi ahli PUIM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera......

Baru-baru ini saya ada dapat email dari pihak Jobdirumah  Saya pun buka email dan baca mengenainya. Oh rupanya email tersebut ingin makluman bahawa syarikat "Kliks Solution" dengan branding Jobdirumah.com telah secara sah mendaftar menjadi ahli PUIM.

Email bertarikh 19 April 2013 bertajuk "Jobdirumah.com kini ahli PUIM".....


Untuk anda yang tidak tahu tentang PUIM berikut adalah sedikit pengenalan.

Apa itu PUIM??

PUIM adalah singkatan kepada "Persatuan Usahawan Internet Malaysia".

Objektif penubuhan adalah untuk membina, membentuk, dan menjalankan aktiviti yang boleh mengembangkan perniagaan offline ke online, serta menggalakkan perkembangan perniagaan online kepada masyarakat Malaysia khususnya.

Objektif untuk jangkamasa panjang ialah mendukung perniagaan yang dikenalpasti untuk lebih maju dan berdaya saing. Jadi boleh disimpulkan iaitu PUIM juga melakukan kempen kesedaran teknologi dan panduan yang betul supaya tidak menyalahgunakan teknologi ini.

Kebelakangan ini terdapat banyak kekeliruan timbul mengenai perniagaan Internet seperti pelaburan haram, program skim cepat kaya, penyalahgunaan fakta, manipulasi gambar dan sebagainya mendorong PUIM untuk turut serta memberi pendidikan sebenar bagaimana perniagaan Internet dilakukan.

Anda boleh ke link berikut untuk menyemak status keahlian Jobdirumah--->> http://www.puimmembers.com/ahli/status.php?no_ahli_puim=IM-110413-01583

Untuk maklumat lanjut mengenai PUIM sila ke laman web rasmi persatuan--->> http://www.puim.my

Sedikit nasihat dari pihak Jobdirumah  Kepada anda yang menjalankan perniagaan secara online atau bercadang untuk menceburi bidang ini, kami galakan anda mendaftar sebagai ahli.

====================================

Alhamdulillah memang bagus usaha pihak admin Jobdirumah mendaftar dengan PUIM. Dengan ini dapat buka mata orang ramai yang mengatakan jobdirumah ini penipu dan scam.

Anda boleh baca lanjut segala keterangan di ==> Jobdirumah
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah