Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Agen Affiliate Jobdirumah & Apa itu Affiliate??

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia........

Hari ini saya nak berkongsi pengalaman saya menjadi ahli affiliate Jobdirumah dan apakah dimaksudkan dengan agen affiliate?


Apa itu affiliate??

Program affiliate ialah anda menjadi orang tengah untuk mempromosikan sesuatu produk atau panduan bagi penjual lain. Kira senang cerita kerja ala-ala promoter la. Contoh saya jadi promoter untuk promosi produk broadband celcom di Giant. Kalau ada sesiapa yang beli produk celcom tersebut dengan saya, maka saya akan dapat upah bayaran untuk bahagian promosi.

Dari segi konsep Jobdirumah pula, saya perkenalkan jobdirumah kepada anda. Anda mendaftar jobdirumah dari saya dan saya akan menerima upah bayaran untuk promosi. Di samping itu, saya masih lagi ahli jobdirumah dan buat kerja secara online.

Kiranya saya dapat 2 jenis income. Satu income dari agen affiliate dan satu lagi income dari kerja saya buat di sarankan oleh Jobdirumah.

Tahukah anda? Fakta penting mengenai pihak Jobdirumah....................

1: Jobdirumah telah berjaya membantu lebih daripada 10,000 orang menjana pendapatan dalam bidang online freelancing sejak di lancarkan pada 2011.

2: Affiliate Jobdirumah menjana antara RM500 - RM7000 sebulan, bayaran keseluruhan sehingga kini adalah melebihi RM200,000. Bayaran ini di buat setiap hari bekerja dengan minima 1 jualan atau RM20.00.

3: Program affiliate Jobdirumah memberi 3 jenis komisen.
  • Standard Affiliate - RM20.00/sale
  • Premium Affiliate - RM25.00/sale
  • VIP Affiliate - RM30.00/sale

Kelayakan Premium & VIP Affiliate:
  • Premium Affiliate - Ahli Jobdirumah  ada menulis unique review berkenaan Jobdirumah di blog & searchable di search engine.
  • VIP Affiliate - Ahli Jobdirumah  ada menulis unique review berkenaan kami di blog, searchable di search engine & maintain 10 atau lebih sales sebulan selama 3 bulan.
Jika menepati syarat tersebut Jobdirumah akan upgrade anda secara automatik & tiada makluman akan di beri. Jika notifikasi komisen menunjukan amaun lebih dari kebiasaan, bermaksud Jobdirumah telah upgrade akaun affiliate anda sebagai tanda terima kasih atas sokongan.

4: Top 5 kaedah mendapatkan jualan melalui program affiliate Jobdirumah.
  • Blog/SEO Marketing - 30%
  • Email Marketing - 25%
  • Social Media Marketing - 20%
  • Offline Marketing - 15%
  • Online Classifieds Advertising - 10%
5: Link affiliate Jobdirumah mengunakan kaedah SSL 256-bit secara automatik untuk memastikan maklumat referral Jobdirumah terjamin & selamat semasa berada di laman web Jobdirumah.

Ok macam mana pendapat anda mengenai penerangan tersebut???

Berminat untuk jadi agen affiliate jobdirumah?? atau berminat cari kerja sambilan di rumah?? Saya sarankan anda cuba kedua-duanya sekali. Memang menguntungkan.

Jom klik lelaju sebelum anda terlalu banyak berfikir dan berfikir... Akhirnya setahun asyik lihat hasil duit dan review orang lain. Tapi anda masih pada level yang sama= ZERO. Jom selangkah kehadapan bersama saya ke website==> Jobdirumah.
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah