Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Bagaimanakah Pembayaran Upah Pekerja Di Rumah Bagi Jobdirumah?

Alhamdulillah hasil dari respon yang saya terima di email. Makin ramai yang berminat untuk mencuba Jobdirumah walaupun pada permulaannya mereka yang ragu-ragu.

Selepas dijelaskan dengan sebaiknya barulah mereka faham dan berminat untuk mencabar diri kerja sambilan di rumah walaupun sudah mempunyai pekerjaan tetap dalam sektor awam atau swasta. Rata-ratanya ingin menjana pendapatan sampingan lebih untuk pastikan keluarga hidup lebih selesa.

Oleh kerana diorang dah excited kan.. hehe... Walaupun tak dapat lagi kerjanya namun ramai dah bertanya bagaimanakah pembayaran upah pekerja di rumah bagi Jobdirumah?

Pembayaran upah untuk pekerja di rumah selalunya di buat mengunakan Paypal, cek atau deposit tunai.



Anda boleh pilih sendiri cara bagaimana anda mahu di bayar oleh majikan samaada;

Upah Tetap: 
Harga upah di tetapkan pada satu harga sebagai contoh $100 untuk satu tugasan. Anda akan lakukan kerja dengan harga upah yang tetap hingga selesai tugasan.

Upah Jam: 
Bayaran mengikut jam, perlu di lakukan dalam talian melalui sistem yang di sediakan oleh majikan untuk mengira jumlah jam bekerja dan juga merakam perkembangan tugasan. Sebagai contoh anda di bayar $10.00 untuk setiap jam dan anda selesaikan tugasan dalam masa 10 jam, jadi upah yang akan di terima adalah sebanyak $100.

Walau apa pun jenis upah yang anda terima, bayaran upah oleh majikan adalah selepas tugasan di selesaikan.

Jika tugasan agak sukar, anda boleh juga meminta bayaran pendahuluan sebelum memulakan kerja. Namun ia bergantung pada budi bicara majikan dalam hal ini.

Untuk mengikuti latihan asas dan melihat senarai kekosongan tugasan terkini, sila dapatkan info lanjut dengan klik>> Jobdirumah.

Ily Amalina: "Kalau tak dipecahkan ruyungnya mana nak dapat sagunya."
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah