Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Jobdirumah- Pening Dengan Email Pertanyaan Jobdirumah

Alhamdulillah rezeki akak kerja sambilan di rumah bertambah murah. Makin ramai yang berminat untuk tahu lanjut mengenai Jobdirumah.

Kadang-kadang pening jugak akak layan kerenah mereka yang suka bertanyakan soalan yang sama walaupun sudah terang2 dinyatakan oleh akak selama ini di dalam artikel blog ini.

Jobdirumah boleh percaya ke? 

Boleh terangkan ringkas pasal jobdirumah? 

Boleh awak terang dan yakinkan saya mengenai jobdirumah? 

Dan banyakkk lagiiiii..............................................................................................

Sebenarnya segala jawapan yang anda tanyakan itu memang sudah terang ada dijelaskan dalam senarai artikel di dalam blog akak ini.

Tinggal tindakan anda untuk membacanya. Sila baca terlebih dahulu artikel di blog akak dan juga keterangan di website Jobdirumah (JDR).

Jika masih ada persoalan yang anda tidak fahami silalah hubungi akak dengan isi borang di sisi kanan blog ini "Hubungi Kak Ily".


*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************


Setakat ni check tadi sudah ada 80 email terkumpul yang akak terima hanya nak bertanyakan mengenai Jobdirumah  Akak  nak minta maaf pada yang terlewat akak reply dan juga sekiranya akak tidak sengaja terlepas pandang email anda.

Hebat kan penangan jobdirumah??

Cuma sedikit luahan hati akakkk... akak agak terkilan juga apabila sebilangan email yang telah akak balas itu sepi begitu sahaja.

Bukanlah akak bermaksud untuk berbalas-balas email atau mengungkit pula, cuma entahlah rasanya itu bukan adat ketimuran rakyat Malaysia yang dikenali dengan budi bahasa dan sopan santun. ...emmm apatah lagi kebanyakannya memang beragama Islam.

Ok fullstop ayat meraih simpati dari akak :)

Pada yang berminat, sila dapatkan info lanjut dengan klik>> Jobdirumah.

Ily Amalina: "Budi Bahasa Budaya Kita"
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah