Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Sumber - Sumber Senarai Kekosongan Kerja Di Rumah bagi Jobdirumah

Hi!! Pasti ramai yang tertanya dimanakah sumber senarai kekosongan kerja di rumah yang terdapat dalam website Jobdirumah???

Jobdirumah mendapat senarai kekosongan setiap hari daripada majikan melalui 2 cara.

Cara Pertama: 

Majikan mengirimkan kekosongan tugasan terus kepada kami. Syarikat atau individu yang perlukan pekerja di rumah akan mengirimkan iklan dan keterangan mengenai tugasan yang mereka di tawarkan ke laman web.

Cara Kedua: 

Jobdirumah menjalinkan kerjasama dengan agensi - agensi kerja di rumah lain untuk mendapatkan senarai kekosongan tugasan. Ini bagi memastikan semua ahli Jobdirumah sentiasa ada banyak pilihan kerja bila mereka membuat permohonan.

Anda boleh membuat carian kekosongan terus melalui laman web atau melalui email yang Jobdirumah hantar setiap hari dengan senarai kekosongan baru. Jika ada yang sesuai dan anda berminat dengan tawaran majikan, buat permohonan.

Tapi pastikan anda membaca maklumat yang di berikan oleh majikan. Apa yang mereka mahu dan kerja bagaimana yang mereka arahkan. Jika kurang faham mengenai tawaran tersebut, hubungi majikan melalui email atau cara lain yang mereka sediakan untuk berbincang.

Nak tau lebih detail anda cek sendiri dengan klik>> Jobdirumah.
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah