Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Jobdirumah- Tahniah! Anda dapat komisen [ALHAMDULILLAH]

Alhamdulillah saya sangat bersyukur ke hadrat Ilahi...

Tak sangka hanya permulaan saya hanya suka-suka cari kerja sambilan a.k.a kerja part time kerana bosan bekerja diperantauan berjaya mendapat pulangan pendapatan yang LUMAYAN.

Mula-mula saya ragu-ragu untuk daftar program kerja di Jobdirumah. Saya fikir jobdirumah ini betul ke?? Entah-entah jobdirumah ini scam? Sama macam program pelaburan internet yang banyak didedahkan di dalam akhbar dan juga media massa.

Saya tak telan bulat-bulat keterangan jobdirumah dalam website mereka. Saya pun "google" dan kemudian buat kajian akan kebenaran program kerja Jobdirumah.

Hampir kesemua blog saya jelajah dan juga facebook memberikan reaksi positif....
Kalau ada komen negatif pun kerana yang komen tu bagitau baru join seminggu tapi tak dapat kerja apa.
Yelah saya pun selepas hampir 3 bulan baru berjaya dapat jana pendapatan yang diidamkan.


*********klik pada gambar untuk lihat lebih jelas**************



Kenapa saya gagal dapat pulangan wang pendaftaran Jobdirumah???
  • Saya cepat give up bila bida satu kerja gagal terus saya sedih dan stop.
  • Saya tidak serius dalam bida kerja.
  • Saya hanya baca sekali lalu sahaja penerangan panduan bagaimana cara-cara untuk bida kerja, video, latihan menaip dan banyak lagi yang disediakan oleh pihak Jobdirumah.
  • Masa saya banyak habiskan membaca komisen dari blog jobdirumah lain dan baca komen mereka
  • Saya hanya banyak berfikir itu...ini.. tapi tiada sebarang tindakan. (ALWAYS THINK BUT NO ACTION)
  • Saya sibuk nak tengok contoh job orang lain dapat dan buat.. sedangkan kemampuan saya dan mereka berbeza.
  • Saya tidak mengukur baju di badan sendiri which means saya terlalu membida kerja gaji yang tinggi tapi sebenarnya saya tak layak dan tidak mampu untuk mendapatkannya apatah lagi menyiapkannya.
  • Saya banyak buang masa untuk mencari dan melihat KEJAYAAN ORANG LAIN sedangkan saya masih ditakuk lama iaitu ZERO.
Selepas muhasabah diri, itu antara checklist saya fikir penyebab saya gagal untuk jana pendapatan kerja sambilan yang ditawarkan hampir 3 bulan. Saya terlampau banyak nak BUKTI sehingga mereka yang lain sudah lama bersenang-lenang dengan bukti mereka.

Apa yang tinggal pada saya? Hanya gigit jari melihat.

Saya terus bangkit dan tak berpaling lagi untuk terus mahirkan diri.

Maaf jika artikel saya ini begitu panjang. Saya rasa tanggungjawab saya untuk ceritakan pengalaman saya supaya anda semua tahu segala kejayaan komisen yang saya dapat dalam artikel ini berasal dari kegagalan.

Tepuk dada dan tanya hati anda. Jika anda benar-benar berminat boleh baca maklumat lanjut di website ==>>Jobdirumah.

Ily Amalina: "Tiada Manisnya Kejayaan Manis Tanpa Melalui Pahitnya Kegagalan"
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah