Kerja Sambilan Online/ Kerja Sepenuh Masa Khas Buat Penganggur / Pesara / Surirumah / Pelajar IPTA & IPTS / Pekerja Swasta & Kerajaan
****DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN****

Contoh Kerja Mudah Jobdirumah 1- Pekerja Kaji Selidik Dalam Talian Di Kehendaki

Ramai yang bertanyakan pada saya, apa ye contoh-contoh kerja yang diberikan oleh Jobdirumah?

Sebenarnya terdapat banyak contoh kerja yang kita boleh pilih mana yang bersesuaian. Contoh kerja pertama yang saya nak tunjukkan ialah Pekerja kaji selidik dalam talian atau senang cakap survey.

Kalau kita baca email ni mesti tertanya erm susah ke kerja nya? Macam mana kerjanya? Tak retilah nak buat.

Kita yang banyak sangat fikir tapi tak berani nak cuba. Asyik nak merungut je. Kerjanya senang je tau;
  • Kerja ini berbentuk kaji selidik dalam talian. Dalam talian tue maksudnya survey secara online ya. 
  • Kemudian, kita kena jawab soalan survey yang diberikan. Ala jawab survey je bukan susah macam nak jawab soalan exam SPM pun. hehe... 
  • Survey ni biasanya berkenaan servis atau produk satu2 company.
  • Masa amik nak jawab pun dalam 5-10 minit je. 
  • Setel jawab korang akan dibayar dalam USD tau.. boleh up sampai $35 untuk satu survey. Kalau dah 10-20 survey?? Kiralah sendiri pastu try convert kepada matawang Malaysia pulak.. 
  • Lumayan beb!!!


Haa gambar bawah ini contoh email yang saya dapat dari jobdirumah selepas saya mendaftar dengan JobdirumahJobdirumah. akan hantar email setiap hari untuk senarai kerja yang boleh kita mohon.


Syarikat-syarikat besar sanggup membayar orang seperti anda untuk pendapat anda tentang produk dan perkhidmatan mereka. Biasanya, ini hanya dalam bentuk kaji selidik dalam talian ... mengambil masa kira-kira 5-10 minit dan boleh membayar sehingga $35. Boleh tahan untuk kerja 5 - 10 minit kan? Terutamanya jika anda boleh lakukan 10 kaji selidik sehari!

Kita kena rajin usaha untuk bida kerja yang diberikan oleh Jobdirumah.. Kalau sekali bida gagal jangan la cepat give up. Kita baca balik panduan yang diberikan.. tengok video latihan.. Mahirkan diri kita dan cuba lagi sehingga berjaya. Ingat takde kejayaan tanpa cerita kegagalan.

Saya tak nak cakap banyak. Nanti anda cakap saya ni promosi jobdirumah lebih2. Ikut suka andalah, mahu nak cuba atau tak. Saya takde paksa dan tak rugi apa. Saya dah seronok buat kerja hanya dari rumah saranan jobdirumah.

Tapi... Kalau anda berminat, boleh terus ke website dengan klik>> Jobdirumah.

Ily Amalina: "Usaha Tangga Kejayaan"
Ranking: 5
 
© Oh Duit!!! 2012-2013 All Rights Reserved partner with Review Jobdirumah